26 Jun '13, 6am

Mak Aku Mohon Beg Tangan Baru Semata - Mata Nak Raya. Macam Ghetis kan?

Mak Aku Mohon Beg Tangan Baru Semata - Mata Nak Raya. Macam Ghetis kan?

Mak sambung, “Kita kena hormat orang. Masing-masing ada minat sendiri. Kadang-kadang kita memang tak faham kenapa orang tu suka sesuatu benda tu sampaikan sanggup berhabis duit dan masa. Sebabnya, bila kita ada hobi, minat dengan sesuatu aktiviti atau benda, bila kita berhabis tu, kita beri kepuasan pada diri sendiri, sebagai reward, sebagai tempat kita divert attention kita dari masalah seharian. Macam ayah tu, hari cuti je ada kat padang golf. Tak cukup lagi tu, sanggup pergi jauh-jauh sebab orang ajak. Ingat mak tak terasa ke? Tapi mak nak buat macam mana. Mak kena hormat lah minat ayah tu. Cumanya, kenalah cari minat yang positif sebab itu sebahagian dari hidup kita. Tapi, kalau ayah tiba-tiba berminat nak tambah cawangan, memang mak hayun kayu golf tu kat kereta dia.”

Full article: http://socialninja46.blogspot.com/2013/06/mak-nak-handbag...

Tweets

Oh! Cara Baru Mak Bapa Ajar Anak Dapatkan Hadiah: Pelik-pelik sungguh mak bapak zaman canggih ni mengajar ana...

Oh! Cara Baru Mak Bapa Ajar Anak Dapatkan Hadia...

ohtidak.com 23 Jun '13, 9am

Pelik-pelik sungguh mak bapak zaman canggih ni mengajar anak untuk dapatkan sesuatu. Zaman kita dulu kalau nak apa-apa, ke...

Jimmy Shanley Tayang Isteri Baru?

Jimmy Shanley Tayang Isteri Baru?

ohbulan.com 26 Jun '13, 12am

Rasanya baru sahaja Jimmy Shanley keluarkan kenyataan akan mengadakan sidang media berkenaan berita perkahwinan terbarunya...